Сайттағы сатылымды арттыруға арналған Онлайн-чат. Өз брендіңізді дербестендіріңіз. Мүмкіндігіңді жіберіп алма
__________________________
Обозреватель в ismet
Статья
0 комментариев
147
0 комментариев

Сайттағы сатылымды арттыруға арналған Онлайн-чат. Өз брендіңізді дербестендіріңіз. Мүмкіндігіңді жіберіп алма.



Қазір көптеген кәсіпкерлер тауарларды танымал онлайн-сайттарда сатуға дайындауда. Ресейлік агрегаторлар ТМД елдерінің, соның ішінде Қазақстанның нарығына белсенді кіре бастады. Тек Ozon және Wildberries компаниялары  - бұл ондаған елдердің төлемге қабілетті орыс тілді пайдаланушылардың үлкен нарығы. Бұл шамамен 260 миллион адамды құрайды. Енді осы қисапсыз аудитория туралы бір секунд ойланыңыз!

 

Сіз өзіңіздің дүкеніңіздің онлайн парағын Wildberries сияқты үлкен агрегаторлардың бірінде жасаған кезде, өз веб-сайтыңыз туралы да ұмытпаңыз. Қарапайым стратегия. Агрегатордың үлкен аудиториясы болған жақсы, бірақ сіздің клиенттеріңіз сіздің тұрған жеріңізден болулары мүмкін және сіздің өнімдеріңізге тікелей тапсырыс бергісі келер. Сізге үлкен агрегаторға комиссия төлеудің қажеті жоқ. Сіз бұл аудиторияны жарнама алаңы ретінде пайдаланасыз. 

Сондықтан клиенттерді ұстап қалу үшін веб-сайтыңызды пайдалану өте маңызды. Сайтыңызда тауар бағасын төмен етіп жасаңыз. Бұл бірінші сатылатын тауардың акциялық бағасы болуы мүмкін, мысалы. Және сайтқа тікелей байланыс деректерін енгізіңіз. Қоңыраулардың, хабарламалардың көбеюінен қорықпаңыз. Өйткені, көп жұмыс істесеңіз, сатылым деңгейі жоғарлайды. Демек сіздің әл-ауқатыңыз да жақсарады.

Клиенттердің өсіп келе жатқан ағынын автоматтандыру үшін сіз өзіңіздің сайтыңыздағы онлайн-чатты пайдалана аласыз. Бұл сізге тек бағаны салыстырып көруге кірген клиентті ұстап қалуға көмектеседі.

Онлайн чат-бұл сайттағы автоматты түрде қалқымалы терезе. Әрине, сіз осындай чаттарды керемет дүкендердің үлкен сайттарында көрдіңіз, бірақ сіз өзіңіз үшін бірдей сөйлесуді орнатуға болады деп ешқашан ойламадыңыз. Чат терезесі пайда болған кезде орнатуға болады ― түймені басқаннан немесе сайтта 10-15 секунд отырғаннан кейін. Мұндай ұқсас чаттарды жеке кабинетте оңай орнатылады. Бағдарламалау тілдерін білу қажет емес.

Онлайн чат арқылы сіздің міндетіңіз ― Клиентті сақтау. Клиент сіздің компанияңыз туралы үлкен онлайн агрегаторлардың бірінде сіздің өніміңізге ғашық болғаннан кейін біледі.

Соңғы жылдары интернет-дүкендер арасында танымал болған чаттар туралы айта кетейік. 

 

Сайттағы чаттың атқаратын қызметі қандай?



Біріншіден, чаттың мақсаты - сізге WhatsApp-қа жазғысы келмейтін немесе қоңырау шалғысы келмейтін, бірақ  тауарды сатып алу ойы бар клиентті ұстап қалу. Екіншіден, чат арқылы және дайындығы бар кеңесшінің көмегімен сіз пайдаланушыларға тауардың сипаттамасы, бейне шолу немесе жай ғана сапалы фотосуреттері бар файлдарды жібере аласыз. 

 

Бірден онлайн-чаттардың ақылы нұсқасын сатып алмаңыз.



Сайт үшін чаттың ақылы нұсқасын бірден сатып алудың қажеті жоқ. Тегін нұсқасын орнатыңыз және оның мүмкіндіктерін қараңыз. Мүмкін, алғашқы айларда чат сіздің қажеттіліктеріңізді толық қанағаттандырады. Көп төлеудің қажеті не? Егер чаттың кеңейтілген функционалы керек болса, сіз әрқашан оны сатып ала аласыз.

Чат арқылы пайдаланушы өтініштерін талдау мүмкіндіктерін зерттеуді ұмытпаңыз. Бұл маңызды сәт. Сізге сайтқа келген пайдаланушылар - бұл сіздің дүкеніңізге, кафеңізге немесе мейрамханаңызға келген клиенттер іспеттес. Сіз немен айналыссаңыз да, бүгінгі таңда онлайн-пайдаланушы ― бұл оффлайн пайдаланушы сияқты келіп кетуші. Қазіргі таңда онлайн және офлайн тапсырыстар арасындағы шекаралар жойылып, статистика бойынша онлайн тапсырыстар көбейіп келеді.

Енді тұтынушыларды қолдау чаттарына арналған ең танымал бес қосымшаны қарастырайық:

1. Ең танымалы - Jivo Chat

Бұл, шын мәнінде, соңғы 5-6 жылдағы орыс тілді интернет-дүкендер аудиториясындағы сайттарға арналған ең танымал онлайн-чат. Қарапайым, жеңіл және түсінікті. Бес кеңесшіңіз үшін тегін қосылады. Стандартты сұрақтарға автоматты жауаптар параметрі бар. Кеңесшілер мен әкімшіге арналған мобильді қосымша бар.

2. Елге танымал және пайдалануы ыңғайлы ― LiveChat

Функционалдығы жағынан JivoChatt-тан кем емес, бірақ тегін нұсқасы жоқ және бірден бес қызметкеріңізге тегін қоса алмайсыз.  Дегенмен, хат алмасу тарихын 60 күнге дейін сақтауға болады. JivoChat-тың тегін нұсқасында тек 30 күн сақтай аласыз.

3. Битрикс 24 чаты

Айтпақшы, бұл қарапайым чат емес. Битрикс 24 ― 1С командасының ең сәтті бөлімшелерінің бірі. Бухгалтерлік есеп жүргізуге арналған 1С өнімдерімен біз бұрыннан таныспыз. Ал Битрикс 42― компанияның офис-майдан жұмысын ұйымдастыруға арналған платформа. Чат клиенттермен өзара әрекеттесу үшін қызмет көрсету пакетіне кіреді. CRM  ― Customer Relationship Management   ― клиенттермен өзара әрекеттесуге арналған жүйе. Осының арқасында чат тек жеке құрал ғана емес, сонымен қатар егжей-тегжейлі сараптама алуға мүмкіндік беретін үлкен жүйенің бөлігі болып табылады.

4. RedHelper-дің чат-плагині

Өте қызықты қосымша. Бұл чат сайтта пайдаланушының мінез-құлқын бақылайды. Сонымен қатар, нақты уақыт режимінде сайтпен өзара әрекеттесуін қадағалайды. Яғни, пайдаланушымен сөйлесу кезінде оператор клиенттің сайтта не істеп жатқанын көреді және пайдаланушыға қажетті өнімді табуға бірден көмектесе алады. Тегін нұсқа тек коммерциялық емес жобаларға арналған.

5. Talk Me

Негізгі тегін функционалы сіздің дүкеніңіздің үш операторы үшін ғана жұмыс істейді. Бірақ мұнда да оператормен сөйлесу кезінде пайдаланушының экранын қарау мүмкіндігі бар. Чаттардың стандартты мүмкіндіктерінен басқа,Talk Me сервисінде жылдам мәмілелер жасау үшін төлем жүйесін қосуға болады. Өнімді тез сату үшін өте ыңғайлы.

Осы чаттардың барлығы Қазақстанға қарағанда анағұрлым дамыған онлайн-нарықтарда дамудың айтарлықтай күрделі жолынан өтті. Біз Қазақстанның бүгінгі кәсіпкерлері осы шағын мақалада өз қызметтері мен тауарларын ілгерілету үшін пайдалы заттарды табатынына сенімдіміз.

Мақаланың басында не туралы айтқанымызды естен шығармаңыз: сіздің брендіңіз ― бұл сіздің жеке даралығыңыз. Клиентпен бетпе-бет сөйлесу арқылы сіз оның қажеттіліктерін танып білесіз, сіздің өніміңіздің, я қызметіңіздің тікелей тұтынушысымен бір деңгейге көтерілесіз.

 

Бір адамның бір өтінішін талдау арқылы сіздің қызметіңізге мұқтаж үлкен аудиторияның сегментін көре аласыз! 

Поделиться этой новостью:
Комментарии
Авторизуйтесь, Пікір қалдыру үшін