Залалдарды өтеу: кәсіпкерлердің назарына!

 

Қазақстандық кәсіпкерлерге келтірілген залалды өтеу бойынша төлемдер жалғасуда. Zakon.kz сайтының деректері бойынша  31 қаңтардағы қақтығыстар салдарынан зардап шеккен 2 мыңнан астам адамнан өтініш түсті. Зардап шеккен ШОБ субъектілері ескеретін ең маңызды мәселелерді талдаймыз.

Бағалау компанияларының қызметтеріне кім ақы төлеуі тиіс?

Бағалау компанияларының қызметтері залалдың жалпы сомасына кірмейді, оны әкімдік төлейді.
Ол үшін сізді жаппай тәртіпсіздіктер туралы істер бойынша жәбірленуші деп тану туралы қаулымен әкімдік бекіткен бағалау компанияларының тізбесіне жүгіну қажет.

Бағалау компанияларының тізімін қайдан табуға болады?

InfoKazakhstan.kz  сайтындағы "Маңызды ақпарат" бөлімінде, сондай-ақ әкімдіктер тарапынан анықталғаннан кейін өңірлер әкімдіктерінің сайттарында.

Сот шешімі не үшін қажет?

Егер сіз өтеудің жеңілдетілген нұсқасымен келіспесеңіз, бірақ нақты төлем алуға ниет білдірсеңіз, онда сот сараптамасы қажет болады.
Сот сараптамасы қылмыстық істі тергеу аясында жүргізіледі және оны тергеуші немесе прокурор тағайындайды, оны белгілі бір немесе тәуелсіз сот сарапшысы жүргізеді.

Өтінімді қайтарып алуға бола ма?

Егер сіз ЭЦҚ көмегімен құжатқа қол қойған болсаңыз - - жоқ.
Электрондық құжаттар болған жағдайда жаңа өтінім жасау қажет. Жаңа өтінім жасау 10 минут уақыт өтеді. 

Қанша өтінім беруге болады?

Шексіз.

Дереккөз

Дәлелдемелерді жинау және тіркеу, сондай-ақ қылмыскерлерді бейнежазбалар арқылы анықтайтын сайт іске қосылды.
Бас прокуратура ЦДИАӨМ-мен бірлесіп, stopterrorism.kz веб-сайтын іске қосты. Бұл сайтқа  азаматтар ағымдағы жылы орын алған террорлық актілер мен жаппай тәртіпсіздіктер туралы бейне, фото және аудиожазбаларды жасырын түрде жүктей алады.

ҚҚС төлеуші ретінде тіркеу есебіне қою шегі төмендетілді

2022 жылғы 1 қаңтардан бастап қосылған құн салығын төлеуші ретінде тіркеу есебіне қою үшін шекті мән 30 000-нан 20 000 еселенген айлық есептік көрсеткішке (АЕК) дейін төмендетілді. Бұл туралы Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті хабарлады.

ҚҚС бойынша тіркеу есебіне қою үшін айналымның ең аз мөлшері республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және тиісті қаржы жылының 1 қаңтарына қолданыста болатын АЕК-тің 20 000 еселенген мөлшерін құрады.

2022 жылы АЕК 3 063 теңге мөлшерінде белгіленген, демек, ҚҚС бойынша тіркеу есебіне қою үшін ең төменгі айналым - 61 260 000 теңгені құрады. Бұрын, 2021 жылы шекті мән АЕК-тің 30 000 еселенген мөлшерін құраған, тиісінше - 87 510 000 теңге.

Осыған байланысты, Мемлекеттік кірістер комитеті салық төлеушілерді ҚҚС төлеуші ретінде тіркеу есебіне қоюды уақтылы жүзеге асыруға шақырады.

Оңайлатылған декларация негізінде арнаулы салық декларациясын қолданатын ЖК үшін ҚҚС төлеуші ретінде қою үшін шекті ұлғайту мүмкіндігі бар.

Ол үшін үш компонентті интеграцияланған жүйені (ҮИЖ) қолдану қажет.

Осылайша, оңайлатылған декларация негізінде АСР қолданатын ЖК ҮИЖ қолдануға және ҚҚС бойынша тіркеу есебіне тұрмауға мүмкіндігі бар.

YИЖ (үш компонентті интеграцияланған жүйе) пайдалану үшін не қажет?

Біріншіден, мына сілтеме бойынша ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің сайтына кіру керек http://kgd.gov.kz/ru/content/edinyy-reestr-trehkomponentnyh-integrirovannyh-sistem-1  Сосын YИЖ моделін таңдау қажет.

Екіншіден, ҮИЖ  әзірлеушісімен ҮИЖ орнату үшін байланысыңыз.

Үшіншіден, салық төлеушінің кабинетіне кіріп, өтінімнің тиісті үлгісін таңдап, ҮИЖ-ді толтырып, Мемлекеттік кірістер органдарында тіркеу керек.

 

Қосылған құн салығын есепке алу әдісінің қолданылу мерзімі ұзартылды.

2022 жылғы 1 қаңтардан бастап тауарлардың кейбір түрлері бойынша есепке алу әдісімен импортқа ҚҚС төлеу түріндегі жеңілдік алынып тасталды. Тізбеде қалған тауарлардың басқа түрлері бойынша салықтық жеңілдік 2025 жылға дейін ұзартылды.  Бұл туралы ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитеті хабарлады.

Осылайша, 2022 жылғы 1 қаңтардан бастап есепке жатқызу әдісімен ҚҚС төленетін Қазақстан Республикасының аумағына импортталатын тауарлар тізбесінен мыналар алынып тасталды:

1) пестицидтер;

2) асыл тұқымды малдар және қолдан ұрықтандыруға арналған жабдықтар;

3) тірі ірі қара мал.

Салық кодексінің 427 және 428-баптарының қолданылу мерзімі 2025 жылғы 1 қаңтарға дейін ұзартылғанын ескеру қажет.

Жоғарыда көрсетілген өзгерістер Салық кодексінің 427 және 428-баптарына, сондай-ақ "салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы "Қазақстан Республикасының Кодексін (Салық кодексі) қолданысқа енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 2-бабының 4) тармақшасына енгізілді.

 

Қосылған құн салығының артық мөлшерін қайтарудың оңайлатылған тәртібі

Салық кодексінің 434-бабының 2-тармағына толықтырулар енгізу (2022 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданыста болады)

Экспорттаушыларды валюталық түсімді өткізуге ынталандыру мақсатында Қазақстан Республикасының аумағында салық кезеңі ішінде шикізат экспортынан түскен валюталық түсімнің кемінде 50 пайызын айырбастауды жүзеге асырған кәсіпкерлік субъектілеріне ҚҚС асып кеткен сомасының 80 пайызынан аспайтын мөлшерде оңайлатылған қайтаруды көздейтін толықтыру енгізілді.

ҚР Қаржы министрлігі Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігімен келісім бойынша көрсетілген норманы іске асыру үшін Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулысының жобасын әзірлейді, онда салық кезеңінде шикізат экспортынан түскен валюталық түсімнің кемінде 50 пайызын айырбастауды жүзеге асырған кәсіпкерлік субъектілерінің тізбесі айқындалатын болады.

Сондай-ақ Министрлік Қазақстан Республикасының Ұлттық банкінің келісімімен валюталық түсімді айырбастау туралы салық органдарына тұжырым беру тәртібі мен үлгісін бекіту туралы бұйрық әзірлейді.

Құрылыс материалдарын іске асыру кезінде Виртуалды қойма модулін қолдану қажет

Тауарларға ілеспе жүкқұжаттарды (бұдан әрі-ТІЖ) ресімдеу жөніндегі пилоттық жобаның қағидаларына сәйкес (ҚР ҚМ 2020 жылғы 16 қарашадағы № 1104 бұйрығы) 2022 жылғы 1 ақпаннан бастап құрылыс материалдарын өткізу кезінде ТІЖ ресімдеу және Виртуалды қойма модулін қолдану қажет.

ТІЖ ресімдеу кезінде техникалық проблемалар туындаған жағдайда "Тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің жеткізілгенін растайтын құжат" 32-жолда NON SNT көрсете отырып, ТІЖ-сінсіз ЭШФ жазып беру мүмкіндігі бар (ТІЖ ресімдеу жөніндегі пилоттық жоба қағидаларының 30-1-т.).

Пилоттық жобаның мақсаты - ТІЖ-ны енгізуге жұмсақ көшу және салық төлеушілерге ТІЖ-ны міндетті түрде қолдануға дайындалу мүмкіндігін беру.

Пилоттық жоба кезінде уақтылы ресімдемегені үшін әкімшілік жауапкершілік шаралары, ТІЖ растау көзделмеген.

Тауарларды маркалау және қадағалау туралы барлық өзекті деректерді мына жерден табуға болады.

Жоба тобы жүйеге үздіксіз қол жетімділікті қамтамасыз ету үшін жедел режимде жұмыс істейді. Құрметті пайдаланушылар, әзірше бақылау құжаттарын (қабылдау-тапсыру актілері мен хабарламалар) қағаз тасығыштарға ресімдеуге, кейіннен оларды электрондық базаға енгізуге болады.

Барлық шұғыл сұрақтар бойынша мына нөмірге хабарласуға болады: +8 800 080 65 65

Онлайн-БКМ штаттық режимде жұмыс істейді. Бұл туралы ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің баспасөз қызметі хабарлады.

Интернет желісі болмаған жағдайда кәсіпкерлер фискалдық чектердің орнына онлайн бақылау-касса машиналарының тауар чектерін бере алады.

Онлайн-БКМ үшін "Тауар чектері" кітабын Мемлекеттік кірістер органдарында тіркеу және берілген тауар чектерін байланыс қалпына келтірілгеннен кейін онлайн-БКМ енгізу талап етілмейді, салық есептілігін тапсыру кезінде ақшалай есеп айырысулар туралы мәліметтерді көрсету жеткілікті.

Бақылау-касса машинасының техникалық ақаулығы болған жағдайда немесе электр энергиясы болмаған жағдайларда пайдаланылатын ақшалай есеп айырысуды жүзеге асыру фактісін растайтын бастапқы есептік құжат - тауар чегі болып табылады.

Бұл ретте кәсіпкер тауар чегінде тауар атаулары мен олардың санын көрсетпей, өткізілген тауарлар, орындалған жұмыстар, көрсетілген қызметтер үшін төленген соманы ғана көрсетуге құқылы.

Бұл ретте айыппұл санкциялары қолданылмайды.

Төтенше жағдайдың енгізілуіне және интернет желісіндегі ақаулықтарға байланысты Қазақстан Республикасы Салық кодексінің 412-бабы 2-тармағының 2) тармақшасына сәйкес Комитет 2022 жылғы 5-19 қаңтар аралығындағы кезеңде техникалық қатені тану туралы хаттамаға қол қойды.

Осылайша, жазып беру мерзімдері 2022 жылғы 5-19 қаңтар аралығындағы кезеңге келетін шот-фактураларды (оның ішінде 2021 жылғы желтоқсанның соңына тура келетін айналымды жасау күні) қағаз жеткізгіште жазып беруге болады. Жазып берілген шот-фактураларды жүйеге 19 қаңтардан кейін 2022 жылғы 19 қаңтардан кейін күнтізбелік 15 күн ішінде енгізу қажет. Бұл ретте айыппұл санкциялары қолданылмайды.

СЭҚ ТН кодтары

2022 жылғы 1 қаңтарға дейін айналым жасалған күн

2022 жылғы 1 қаңтардан кейін айналым жасалған күн

ТН СЭҚ кодтары, олар бойынша ТН, ЖС қолданылмайды, бұл ретте СЭҚ ТН коды өзгерген жоқ (СЭҚ ТН 11332 коды).

ШФ бұрынғы режимде жазылады.

ШФ бұрынғы режимде жазылады.

СНТ, ЖС қолданылмайтын СЭҚ ТН кодтары, бұл ретте СЭҚ ТН коды өзгерді (СЭҚ ТН 1796 коды).

ШФ жазып беру кезінде 31.12.2021 жылға дейін қолданыста болған СЭҚ ТН коды пайдаланылады.

ШФ жазып беру кезінде 01.01.2022 жылдан бастап қолданыстағы СЭҚ ТН коды пайдаланылады.

СНТ, ӘК қолданылатын СЭҚ ТН кодтары, бұл ретте СЭҚ ТН коды өзгерген жоқ (СЭҚ ТН 989 коды).

ТІЖ ресімдеу және ЭШФ жазып беру бұрынғы режимде жүзеге асырылады.

ТІЖ ресімдеу және ЭШФ жазып беру бұрынғы режимде жүзеге асырылады.

СНТ, ӘК қолданылатын СЭҚ ТН кодтары, бұл ретте СЭҚ ТН коды өзгерді (СЭҚ ТН 807 коды).

ЭШФ NON SUNT белгісімен жазып беруге болады (интернет желісінің жұмысы тұрақтанғанға дейін уақытша).

2022 жылғы 1 қаңтардан кейін тауарлар ӘК-ге келіп түскен жағдайда ТІЖ ресімдеу және АСФ жазып беру СЭҚ ТН жаңа кодтарын қолдана отырып жүзеге асырылады.

2022 жылғы 1 қаңтарға дейін ӘК алынған тауарлардың қалдықтары бойынша ЭШФ non SUNT белгісімен жазып беруге болады (интернет желісінің жұмысы тұрақтанғанға дейін уақытша).

 

Құрметті салық төлеушілер!

ТЖ режимінің енгізілуіне және интернет желісіндегі ақаулықтарға байланысты, қажет болған жағдайда сіз ТІЖ-ны қағаз тасығышта ресімдеуге немесе NON ТІЖ белгісі бар ЭШФ жазып беруге құқыңыз бар.

Естеріңізге сала кетейік, пилоттық жоба аясында ТІЖ бойынша айыппұлдар қарастырылмаған.

СЭҚ қатысушыларынан келіп түскен сұрақтарға байланысты келесіні хабарлаймыз.

АСТАНА-1 АЖ қазіргі уақытта жұмыс істейді. ЕДБ жұмысының уақытша тоқтатылуына байланысты декларанттардың жеке шоттарына кедендік төлемдер мен салықтар түспейді.

Сонымен қатар, интернет байланысының ажыратылуына байланысты Астана-1 АЖ сыртқы пайдаланушыларында кедендік құжаттарды беру мүмкіндігі жоқ.

Осыған байланысты МКО ғимараттарында (кедендік ресімдеу орындарында) кеден өкілдеріне, декларанттарға және т.б. ТД беру үшін автоматтандырылған жұмыс орындары ұйымдастырылды.

Декларация беру мүмкіндігінің болмауына байланысты кеден заңнамасын бұзған тұлғаларды жауапкершілікке тартуға қатысты ҚР-дағы төтенше жағдайға байланысты жеңілдіктер қабылданатын болады.

Мемлекеттік кірістер органдары төтенше жағдай кезінде кедендік декларацияларды беру мүмкіндігінің жоқтығы үшін айыппұлдарды қолданбайды және сыртқы экономикалық қызметке қатысушыларды жауапкершілікке тартпайды.

Салықтарды есептеу кезінде ең төменгі жалақының (ЕТЖ) орнына айлық есептік көрсеткіш (АЕК) қолданылатын болады.

2022 жылғы 1 қаңтардан бастап Салық кодексіне ең төменгі жалақыны (ЕТЖ) айлық есептік көрсеткішке (АЕК) бұрын қолданыста болған сомаға баламамен ауыстыруды көздейтін өзгерістер күшіне енді. Бұл туралы ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитеті хабарлады.

Қазақстан Республикасының 20.12.2021 жылғы №85-VII Заңымен Салық кодексіне АЕМ-ді көрсете отырып (Салық кодексінің 345-бабы, 346-бабының 1-тармағы, 360-бабының 5-тармағы, 484-бабының 4-тармағы, 642-бабы) осындай шамаларды бұрын қолданыста болған сомаларға баламалы АЕК-ке ауыстыруды көздейтін өзгерістер қабылданды. Өзгерістер 2022 жылғы 1 қаңтардан бастап күшіне енді.

Мысалы, бұрын 2022 жылға дейін Салық кодексінде стандартты шегерім, яғни жеке тұлғаның табыстарына жеке табыс салығын (ЖТС) салу кезінде алып тасталатын шегерім табыс есептелген әрбір күнтізбелік ай үшін 1 ЕТЖ мөлшерінде белгіленген.

Енді, жаңа ережелерге сәйкес, 2022 жылға 14 АЕК*3063 = 42 882 теңге (2021 жылы 1 ЕТЖК шамамен 2022 жылы 14 АЕК) мөлшерінде стандартты шегерім белгіленген.

 

2021 жыл

2022 жыл

Салық шегерімі

42 500 теңге 

42 882 теңге

 

Осылайша, енгізілген өзгерістерге байланысты есептеу тәртібі өзгермейді, салық шегерімдерінің мөлшері өзгереді.

ЖТС есептеудің мысалдарын қарастырайық.

№1 мысал. Жеке тұлғаның кірісі болған кезде ЖТС есептеу

1 ЕТЖ (25 АЕК-тен кем)құрайды

Мөлшері 25 АЕК – тен аспайтын кірістер бойынша (2021 жылы – 72 925 теңге, 2022 жылы-76 575 теңге) салық салынатын кірісті 90% - ға азайту көзделген. Яғни ЖТС нақты мөлшерлемесі 1% құрайды.

 

2021 жыл

2022 год

42 500 теңге – 4 250* – 850** –
42 500*** = 0 теңге х 10% =
0 теңге (ЖТС сомасы)

60 000 теңге – 6 000*– 1200**– 42 882**** – 90% (егер еңбекақы 25 АЕК-тен кем болса)  = 991,8 теңге х 10% = 99 теңге (ЖТС сомасы)

Барлығы: 37 400 теңге

Барлығы: 52 701 тенге

 

№2 мысал. Жеке тұлғаның табысы 100 000 теңге болғанда ЖТС есептеу (еңбекақы 25 АЕК-тен көп)

 

2021 жыл

2022 год

100 000 теңге – 10 000* – 2000** – 42 500***= 45 500 теңге х 10% =
4 550 теңге (ЖТС сомасы)
100 000 теңге – 10 000*– 2000**– 42 882****= 45 118 теңге х 10% = 4 512 теңге (ЖТС сомасы)

Барлығы: 83 450 теңге

Барлығы: 83 488 теңге

 

* - МЗЖ (10%)

** - **- жарнамен (2%)

*** - *** - 1 ЕТЖ (2021 ж.

**** - 14 АЕК (2022ж. бастап).

FAQ - ФДО


1. "Қазақтелеком" АҚ-ның ФДО дербес шотының теңгерімін қалай білуге болады

Дербес шоттың теңгерімін жеке кабинетіңіздегі "дербес шот" бөлімінде көре аласыз.

 

2. БКМ ФДО серверіне қосылмаған жағдайда не істеу керек?

  • Абоненттік төлемді шығарып алу үшін алдымен сіз дербес шотыңызда  жеткілікті ақша қаражатының бар-жоғын тексеруіңіз қажет. Егер ақша қаражаты жеткіліксіз болса, БКМ өшірілуі мүмкін. БКМ-нің өшірілгенін Жеке кабинеттің "Кассалар" бөлімінде тексеруге болады. Егер БКМ төлем жасамағаны үшін өшірілген болса, ақша қаражатын дербес шотқа аударғаннан кейін ол дереу іске қосылады.
  • Егер БКМ төлем жасалмағаны үшін өшірілмесе, БКМ-ны қайта қосып, қосылымды тексеріп көріңіз.
  • Егер мәселе әлі шешілмесе, байланыс арнасын тексеруге өтініш қалдыру керек. Мына нөмірлер арқылы "Қазақтелеком" АҚ ФДО байланыс орталықтарына хабарласуға болады:  Нұр-сұлтан қ. 59 00 51, Алматы қ. 259 00 51, қалған елді мекендер үшін 8 800 080 00 51
  • Егер байланыс арнасында  ақаулықтар анықталмаса, сіз БКМ сатып алған/қызмет көрсеткен ТҚКО-ға жүгіне аласыз. ТҚКО қосымша тізімдері "Қазақтелеком" АҚ-ның ФДО порталында орналасқан.

3. БКМ ұрланған жағдайда не істеу керек?

  • Сіз жергілікті полиция бөлімшесіне БКМ ұрланғаны жайлы өтініш жазуыңыз керек.
  • Сіз БКМ-ді ФДО-ның жеке кабинетінде есептен шығара аласыз. Есептен шығару барысында "Себеп" өрісінде  "БКМ ұрланды, жоғалды" деп көрсету қажет. БКМ есептен қалай шығару керектігімен сіз пайдаланушыға арналған нұсқаулықтан таныса аласыз.

4. БКМ сынған, қираған жағдайда не істеу керек?

Егер БКМ қалпына келтіруге жатпаса, оны жеке кабинетіңізден есептен шығара аласыз. Есептен шығару барысында "Себеп" өрісінде "БКМ техникалық ақаулығы" дегенді көрсету қажет. БКМ есептен қалай шығару керектігімен сіз пайдаланушыға арналған нұсқаулықтан таныса аласыз.

5. SIM-карта жоғалғанда не істеу керек?

БКМ сатып алынған/қызмет көрсетілетін ТҚКО-на немесе "Қазақтелеком" АҚ-ның заңды тұлғалармен жұмыс жөніндегі бөлімшесіне жүгіну қажет. ТҚКО-ның қосымша тізімдері "Қазақтелеком"АҚ ФДО порталында орналасқан.

6. "Қазақтелеком" АҚ ФДО дербес шотынан артық ақша қаражатын қалай қайтаруға болады?

Сізге "Қазақтелеком" АҚ ФДО қолдау қызметінің help@oofd.kz электрондық мекенжайына жағдайды толық сипаттап, өтініш жазу қажет.

 

7. Егер мен "Қазақтелеком" АҚ ФДО қызметтері үшін төлем жүргізген кезде дербес шотты немесе есеп айырысу шотын дұрыс көрсетпеген болсам не істеуім керек?

Сізге "Қазақтелеком" АҚ ФДО қолдау қызметінің help@oofd.kz электрондық мекенжайына жағдайды толық сипаттап, өтініш жазу қажет.

 

8. Төлем әдістері қандай?

Төлем әдістерімен танысып, олардың әрқайсысының егжей - тегжейлі сипаттамасын "Білім базасы" - "Төлем әдістері" бөлімінен көре аласыз.

9. Абоненттік төлемнің бағасы қандай?

Тарифтік жоспарлармен "Білім базасы" - "Тарифтер" бөлімінде танысуға болады.

10. "Қазақтелеком" АҚ ФДО-дан шот-фактураны, салыстыру актісін және орындалған жұмыстар актісін қалай алуға болады?

Шот-фактураны, салыстыру актісін және орындалған жұмыстар актісін алу үшін сізге ismet.kz порталында тіркеуден өту қажет. Керекті құжаттарды "Қазақтелеком" - "Құжаттар" бөлімінен алуға болады.

1.       Қандай мақсатпен тауарлар маркаланады және қадағаланады

Заңды бизнесті және тұтынушылардың құқықтарын қорғау, көлеңкелі айналымды қысқарту мақсатында.

2.       Тауарларды маркалаудың және қадағалаудың бірыңғай операторы кім?

“Қазақтелеком” АҚ.

3.       “Қазақтелеком” АҚ қандай НҚА бойынша  тауарларды маркалау мен қадағалаудың бірыңғай операторы болып белгіленген?

ҚР Үкіметінің 03.03.2020 жылғы №95 Қаулысы.

4.       Маркаланған тауарлар дегеніміз:

белгіленген талаптарды сақтай отырып сәйкестендіру құралдары салынған тауарлар және тауарларды таңбалаудың ақпараттық жүйесінің ұлттық компонентінде қамтылған шынайы мәліметтер (оның ішінде сәйкестендіру құралдарын қамтитын, оларға басылған сәйкестендіру құралдары және (немесе) материалдық жеткізгіштер туралы мәліметтер).

5.       DataMatrix дегеніміз не?

Қара-ақ элементтер немесе квадрат түрінде қолданылатын, тікбұрышты немесе шаршы топқа орналастырылған бірнеше түрлі жарықтық дәрежелерінің элементтері мәтінді немесе басқа типтегі мәліметтерді кодтауға арналған екі өлшемді матрицалық штрих-код.

6.      ТМҚ АЖ-не тауарлардың айналымы туралы мәліметтерді беру қандай құжатпен жүзеге асырылады?

Қабылдау-тапсыру актісі.

7.       ЕЭО-қа мүше мемлекеттердің аумағынан Қазақстан Республикасына темекі өнімдерін әкелуді жүзеге асыру кезінде қандай құжат ресімделеді?

Қазақстан Республикасына ЕЭО-ге мүше мемлекеттердің аумағынан темекі өнімдерін әкелу туралы хабарлама.

8.       Міндетті түрде маркалауға жататын тауарлар тізімі қандай НҚА бойынша белгіленеді?

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 10 қыркүйектегі №568 Қаулысы.

9.       Темекі өнімдері мен аяқ киім өнімдерін маркалау және қадағалау мәселелері бойынша қандай Мемлекеттік орган уәкіл болып табылады?

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті.

10.    Сәйкестендіру құралы дегеніміз не?

Штрих код түрінде ұсынылған немесе радиожиілік белгісіне жазылған немесе автоматты сәйкестендірудің өзге құралын (технологиясын) пайдалана отырып ұсынылған, машинамен оқылатын формадағы символдардың бірегей тізбегі.

11.    Тауарларды маркалау және қадағалау саласындағы үйлестіруші орган?

Тауарларды маркалау және қадағалау мәселелерін басқаратын және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган.

12.    Маркалау коды дегеніміз не?

Осы Ережелердің 6-тарауында көзделген талаптарға сәйкес темекі өнімдерінің тұтынушылық және топтық қаптамасын сәйкестендіру мақсатында Оператор қалыптастыратын тауарды сәйкестендіру коды мен тексеру кодының жиынтығы.

13.    Тексеру коды дегеніміз не? 

Тауардың сәйкестендіру кодын криптографиялық түрлендіру нәтижесінде оператор қалыптастыратын және сәйкестендіру кодын бұрмалауды анықтауға мүмкіндік беретін символдардың тізбегі.

14.    Айналым қатысушысына қандай жағдайларда ТМҚ АЖ-де тіркеуден өтуіне рұқсат берілмейді?

ЭЦҚ алу кезінде көрсетілген ұйымның ЖСН немесе БСН нөмірлері ТМҚ АЖ-де тіркеу кезінде көрсетілген мәліметтерге сәйкес келмесе, немесе айналымға қатысушы ТМҚ АЖ-да әлдеқашан тіркеліп қойған жағдайда.

15.    ТМҚ АЖ-де темекі өнімдерін кім тіркейді?

Өндірушілер мен импорттаушылар.

16.    Қабылдау/тапсыру актісі қандай мерзімде расталуы тиіс?

Тауарды нақты қабылдаған күннен кейінгі күннен кешіктірмеу керек.

17.    ТМҚ АЖ-де маркалау кодтарының меншік иесі қандай жағдайда ауыстырылады?

ТМҚ АЖ-де маркалау кодтарының меншік иесін ауыстыру ТМҚ АЖ-ге қабылдау/тапсыру актісіндегі расталған мәліметтер негізінде жүзеге асырылады.

18.    Маркаланған тауарлармен жұмыс істеу үшін қандай тегін мобильді қосымшалар бар?

Naqty Sauga Act, Nastya Sauda Kassa және Naqty Onim.

19.    Naqty Sauda Akt мобильді қосымшасы не үшін қажет?

Naqty Sauda Akt мобильді қосымшасы тауардың келіп түскені туралы қабылдау / тапсыру актісін растауға және қабылдамауға мүмкіндік береді.

20.    Naqty Sauda Kassa мобильді қосымшасы не үшін қажет?

Naqty Sauda Kassa мобильді қосымшасы 2D-сканерді сатып алу мүмкіндігі жоқ ритейлге арналған.

21.    Naqty Onim мобильді қосымшасы не үшін қажет?

Naqty Onim мобильді қосымшасы тауардың заңдылығын тексеруге және сатып алушылардың шағым беруін жүзеге асыруға мүмкіндік береді

22.    Маркаланған темекі өнімдерін сату үшін бөлшек сауда дүкенінде не болуы шарт?

ТМҚ АЖ-де тіркелу, 2Д сканер сатып алу, БКМ “жаңа нұсқасын қосу” қажет.

23.    Маркаланған тауарды кассадағы айналымнан шығару үшін қандай жабдық қажет?

2D сканері немесе Naqty Sauda Kassa мобильді қосымшасы

24.    Егер БКМ Data matrix кодын танымаған жағдайда не істеу керек?

БКМ “жаңа нұсқасын қосу” үшін ТТО-ға өтініш беру немесе нұсқаулық бойынша тауар номенклатурасын өз бетінше жаңарту қажет.

25.    Тегін мобильді қосымшаларды қалай орнатуға болады?

Google Play немесе App Store дүкенінен жүктеп алыңыз.

26.    ТМҚ АЖ-де қай жерде тіркелуге болады?

ТМҚ АЖ-де markirovka.kz сайтында тіркеуге болады

27.    Бақылау сәйкестендіру белгісінің бағасын қандай НҚА бекіткен?

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 30.09.2020 жылғы №623 Қаулысы

28.    Темекі өнімдері мен аяқ киім өнімдеріне арналған  Бақылау (сәйкестендіру) белгісінің шекті бағасы қандай?

ҚҚС-сыз бірлік үшін 2,68 теңге.

29.    Тауарларды маркалау мен қадағалаудың ақпараттық жүйесі (ТМҚ АЖ)  дегеніміз не?

Тауарларды маркалау мен қадағалаудың бірыңғай операторы әзірлеген тауарларды сәйкестендіру құралдарымен маркалау процестерін ақпараттық қамтамасыз ету және оларды айналым процесінде одан әрі қадағалау мақсатында жасалған ақпараттық жүйе.

Показать все