Сіз Интернеттің сапасын өзіңіз тексере аласыз

Dinara Kanzler
ismet-ке шолу
Новость
0 пікірлер
4544
0 пікірлер

Цифрлық даму және аэроғарыш өнеркәсібі Министрлігінің мәліметінше, соңғы жылы абоненттерден байланыс пен интернет сапасының нашарлығына қатысты шағымдар саны 10 есеге артты.

Тиісінше ведомствоға тексерулер жүргізуге қатысты жүктеме артты. 2021 жылы олар 562 болды, ал 2020 жылы қызмет алушылардан түскен арыздар саны тек  51 ғана болатын. Сонымен қатар пандемия кезінде адамдар үшін жоғары сапалы интернет өте қажет болды, өйткені көбісі қашықтан жұмыс істеді. Дегенмен де ол кезде шағымдар аз болды.

Қазіргі уақытта ҚР ЦДИАӨМ байланыс қызметтерін жеткізушілер үшін жауапкершілікті күшейту туралы заң күшіне енгеннен кейін шағымдардың саны еселеп артады деп күтуде. 

Түсіндірме: 11 шілдеде Мемлекет Басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев "Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексіне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Заңға қол қойды. Құжат байланыс саласындағы тұтынушылардың құқықтарын қорғауды күшейтуге, интернет-байланыстың нақты параметрлерінің операторлар мәлімдегеннен айтарлықтай алшақ болғаны үшін жауапкершілікті енгізуге және қатайтуға арналған. Енді осындай бұзушылықтар анықталған жағдайда байланыс операторларына 100 АЕК-тің орнына 1 000 АЕК-ке дейін, яғни 3 млн теңгеден астам сомаға айыппұл салынады, ал бір жыл ішінде бұзушылық қайталанған жағдайда айыппұл сомасы 200-ден 1 500 АЕК-ке дейін өседі.

Абоненттер үшін арнайы Е-Оtinish өтінім беру желісі әзірленген. Шағымдар легі айтарлықтай ұлғайған жағдайда ол шамадан артық жүктелуі мүмкін.

Заңның бұл ережесі байланыс қызметін алушылар үшін Интернетке қол жеткізу және оның сапасы мәселелерін шешудің тамаша мүмкіндігі деп санаймыз. Алайда, бірінші туындаған ақаулық кезінде телекоммуникация мәселелеріне жетекшілік ететін ведомствоның тиісті қызметтеріне жүгінбей-ақ және өтінішіңізді тіркеу үшін кезек күтпей-ақ, сізде "Қазақтелеком"АҚ-дан интернет болса, кез келген мәселені неғұрлым қарапайым және жылдам шешуді ұсынамыз.

Ismet.kz платформасында  өзін-өзі диагностикалау функциясы жүзеге асырылады. "Интернет жөндеу" қызметі аясында байланыс кезінде ақаулар туындаған жағдайда пайдаланушылар өз жұмыс орны мен техникасының жанында отырып-ақ интернетті өз бетінше тексере алатындай арнайы мүмкіндік жасадық. Тәжірибе көрсеткендей, пайдаланушылар интернетке қосылу мәселесін бірнеше қарапайым қадам арқылы шеше алады.

Өзін-өзі диагностикалаудың функционалы "Менің қызметтерім" бөліміндегі Жеке кабинетте кезең-кезеңімен жүзеге асырылады. Пайдаланушы өзіне қажетті тармақтарды таңдай отырып, интернеттегі ақаулықтарды өз бетінше тексеріп, мәселені шеше алады.

Сондай-ақ, интернет желісіне қосылуды қалай дұрыс тексеру керектігін, модемдегі немесе байланыс кезіндегі басқа да ақаулықтарды қалай анықтау керектігін егжей-тегжейлі түсіндіретін орнатылған нұсқаулықтар бар.

Сонымен қатар, егер қандай да бір себептермен пайдаланушы диагностиканы өз бетінше жүргізе алмаса, тиісті опцияны таңдап, сол терезеде өтініш қалдыра алады. 

Осындай оңай операцияларды жүргізе отырып, сіз өз бетінше диагностикалау және интернеттегі ақаулықтарды жою кезінде жеткілікті уақытыңызды үнемдейсіз.

Бізбен бірге болыңыз, сіздің Ismet.kz тобыңыз! 

P. S біздің порталда қалай тіркелу туралы толық нұсқаулық мында.  

 

 

 

Осы жаңалықпен бөлісіңіз:
Пікірлер
Авторланыңыз, Пікір қалдыру үшін