Шағын және орта бизнес үшін осындай қолдау шарасы туралы "Қазақтелеком"АҚ-да айтылды. Осылайша, ағымдағы айдан бастап телеоператор өзінің корпоративтік клиенттеріне ФДО (фискалдық деректер операторы) және интернет қызметтеріне 50% мөлшерінде (Алматы қ.) жеңілдік ұсынады.
ФДО қызметін пайдаланушылардың дербес шотына қалыптастырылған жеңілдікпен бірге соманы қайтару процесі ағымдағы жылдың қаңтар айының соңына дейін жүзеге асырылатын болады. Клиенттер - "Қазақтелеком" интернет қызметін пайдаланатын ШОБ өкілдері - түзетілген шоттарды ақпан айында алады, өйткені клиенттердің осы санаты бар компания post paid жүйесі бойынша жұмыс істейді.
"Шағын және орта бизнес осы жылдың қаңтар айындағы оқиғаларда ерекше зардап шеккені бәрімізге белгілі. Компанияның басты мақсаты - қалпына келтірудің қиын кезеңінде қазақстандықтарды қолдау. Біз өз клиенттерімізге қамқорлық жасап, шетте қала алмадық. Шағын және орта бизнеске көмек көрсету үшін компания кәсіпкерлерді қолдау мақсатында бұрын-соңды болмаған кешенді шаралар әзірледі. "Қазақтелекомның" келесі қадамы - ФДО және интернет қызметтеріне 50% жеңілдік беру болды", - деп атап өтті корпоративтік сегмент бойынша бас директор - КБД бас директоры Алмат Караманов.
Естеріңізге сала кетейік, төтенше жағдай кезінде "Қазақтелеком" бизнеске арналған ISMET.kz порталында бірқатар техникалық шешімдерді енгізді. Нәтижесінде отандық кәсіпкерлер порталға интернетсіз кіріп, пайдалана алады, барлық қажетті операцияларды жүргізе алады, сондай-ақ цифрлық платформа арқылы өтінімдерді рәсімдей отырып, байланыс қызметтері үшін төлемдерді уақытша тоқтата тұрады немесе кейінге қалдыра алады.
"Қолдау шаралары тек корпоративтік клиенттерге ғана тиесілі болмады, бұған дейін бөлшек сауда блогындағы әріптестерім де B2C-сегменті үшін бірқатар бастамаларды ұсынған болатын. Атап айтқанда, абоненттерге - жеке тұлғаларға өз қызметтеріне ағымдағы жылғы қаңтар үшін ай сайынғы абоненттік төлемге 50% мөлшерінде жеңілдіктер берілді. Олар ақпан айында түзетілген шоттарды алады. Бұдан басқа, ағымдағы жылдың 31 қаңтарына дейінгі мерзімде барлық абоненттерге лимитсіз қалааралық қоңыраулар, сондай - ақ қосымша ақысыз тіркелген қалалық телефоннан республиканың ұялы байланыс операторларының нөмірлеріне 1000 минут берілді", - дейді корпоративтік сегмент бойынша бас директор-КБД бас директоры Алмат Караманов.
Алмат Қарамановтың айтуынша, барлық қазақстандықтар қаңтардың алғашқы күндерінде қиын жағдайға тап болған, сондықтан адамдар үшін, бизнес өкілдері үшін олардың жалғыз емес екенін сезіну маңызды және сырттан қолдау таба алады. Осыны түсіне отырып, "Қазақтелеком" алғашқылардың бірі болып қолдау шараларының ауқымды кешенін әзірлеп, енгізді.
Айта кетсек, "Қазақтелеком" 2015 жылдан бастап мемлекеттік кірістер органдарымен ақпараттық жүйелерді біріктіру арқылы клиенттердің фискалдық деректері туралы мәліметтерді жинау, өңдеу және салық органына беру қызметін жүзеге асырады. Қазіргі уақытта компания осы бағытта көшбасшылық позицияны сақтап отыр, нарықтағы үлесі шамамен 78% - ды құрайды. Қазіргі уақытта 330 мыңнан астам белсенді бақылау-кассалық машиналар тіркелген.
Коммуникация департаменті
«Қазақтелеком» АҚ