«Қазақтелеком» АҚ корпоративтік клиенттерге арналған жаңа өнімдерді іске қосады

ismet-ке шолу
Мақала
0 пікірлер
63
0 пікірлер

Жетекші телеком-оператор ретінде «Қазақтелеком» АҚ цифрлық қауіпсіздік саласындағы өнімдерді белсенді түрде дамытуда. Біздің клиенттеріміз арасында жиі сұранысқа ие болған осындай қызметтердің бірі — DDoS шабуылдарынан қорғауды қамтамасыз ету құралы.

«DDoS-шабуылдардан қорғау» қызметі — «Қазақтелеком» АҚ талдау және зияткерлік жүйелері базасында интернет желісі арқылы DDoS-шабуылдарға қарсы барынша іс-қимыл жасауға және шабуылдардың алдын алуға бағытталған іс-шаралар кешені. Бұл қызмет байланыс арнасының толып кетуі немесе DDoS шабуылдарынан кесірінен жабдықтың шамадан тыс жүктелуіне байланысты қоғамдық ресурстардың қолжетімсіздігі сияқты мәселелердің төмендеуін қамтамасыз етеді. Ол сондай-ақ DDoS шабуылдарымен байланысты зиянды трафикті анықтауға, жедел әрекет етуге және оларды жоюға мүмкіндік береді. Бұл қызметтің құндылығы клиент үшін айтарлықтай күрделі шығындардың қажеттілігін болдырмайтын сервистік іске асыру моделін қолдану болып табылады.

«Қазақтелеком» АҚ клиенттерге сенімді киберқорғанысты қамтамасыз ете отырып, оларды құбылмалы киберқауіптер дәуірінде қолдай отырып, өз қызметтерін жетілдіруді жалғастыруда. Жаңа шешімдерге «AntiScan» сканерлеу трафигінен қорғау жүйесі және BGP flowspec технологиясына негізделген құрал кіреді.

Біз 2023 жылы клиенттерімізге жасалған шабуылдар туралы кейбір статистикамен бөліскіміз келеді.

  • Тіркелген шабуылдардың ең көп көлемі — 50 ГБ / с 
  • DDoS шабуылдарының жалпы саны — 2975
  • Ай сайынғы шабуылдардың ең көп саны — 330 
  • Ең ұзақ шабуылдың ұзақтығы — 6 күн 

Киберқорғанысқа қоса, бүгінгі таңда еліміздің білім беру мекемелерінде қауіпсіздікті арттыруға ерекше назар аударылуда. «Қазақтелеком» АҚ ұлттық оператор ретінде мектеп қауіпсіздігін қамтамасыз ету жүйесінің кешеніне өз үлесін қосады. Қолданыстағы телекоммуникациялық инфрақұрылымды қолдана отырып, компания «Дабыл түймешегі» қызметін — дабыл ақпаратын жергілікті құқық қорғау органдарына немесе төтенше жағдайларда күзет қызметтеріне жедел хабар беруге арналған қызметті іске асырды.


Дабыл түймешегі


«Қазақтелеком» АҚ және Яндекс Бизнес — Цифрлық Ілгерілеудегі  әріптестік Цифрлық Даму стратегиясы аясында «Қазақтелеком» АҚ жетекші IT-компаниялармен әріптестікті дамытуды жалғастыруда. Мысалы, «Яндекс» ІТ-алыбымен бірлесе отырып, ШОБ арналған Ismet.kz онлайн-платформасында «Яндекс Бизнес» қызметі іске қосылды. Бұл қызмет Ismet.kz пайдаланушыларына  Интернет желісінде өз тауарлары мен қызметтерінің жарнамасын орналастыруға мүмкіндік береді.


Яндекс Бизнес жарнамасын іске қосу


Бүгінгі таңда «Қазақтелеком» АҚ — бұл классикалық байланыс қызметтерінің операторы ғана емес, сонымен қатар алдыңғы қатарлы инновациялық технологиялар мен шешімдерді ұсынатын компания. Бұл біздің клиенттерімізге заманауи тенденцияларды ұстануға, жаңа құралдарды қолдануға және бәсекеге қабілеттілікті арттыра отырып, бизнес-процестерін оңтайландыруға мүмкіндік береді.


«Қазақтелеком» АҚ
Байланыс департаменті

 

Осы жаңалықпен бөлісіңіз:
Пікірлер
Авторланыңыз, Пікір қалдыру үшін