• 1
  • ...
  • ...
Тапсырыс жасау
Купить сейчас
telecom.kz
FMC One Contact
FMC One Contact – клиенттерден қоңырауларды жіберіп алмауға және кез келген жерде қабылдауға көмектеседі
Постоянная поддержка и консультация покупателя

Бұл қалай жұмыс істейді?

Қызметкердің ұялы телефоны қысқа нөмірмен, компания ішіндегі ақысыз байланыспен және кеңсе мен ұялы телефон арасында ақысыз қоңырау жіберумен толыққанды қызметтік телефонға айналады.

Пайдасы қандай?

FMC қызмет пакеті бойынша сіз мыналарды аласыз:

  • Қызметкерлердің ұтқырлығы
  • Бекітілген және ұялы байланыс қызметтерінің бір провайдері
  • Бірыңғай сервистік қолдау

 

Жеке инженер

Ақаулықтарды жою, байланыс қызметтерін қалпына келтіру бойынша сұраныстарыңызды бірінші кезекке қоюға мүмкіндік беретін қосымша қызмет. Ақыр соңында, тамаша технологиялар жоқ, және кез-келген нәрсе болуы мүмкін және әрдайым қолайсыз сәтте болады. Біз үлкен корпоративті бизнес әлемінде байланыс қызметтерінсіз бос тұрып қалудың әр минутына қанша ақша кететінін түсінеміз. Бірақ сіз сабырлы бола аласыз, өйткені жеке инженермен кез-келген мәселелер тез, кәсіби және кідіріссіз шешіледі.

Қосымша «Жеке инженер» қызметіне жазылыңыз * және 24/7 барлық Қазақтелеком қызметтері үшін артықшылықты техникалық қолдау алыңыз.

Кімге арналған?

Менеджерлер мен қызметкерлерге арналған

FMC қызметі бар ұялы телефондар қызметкерлерге «қызметтік» телефонды алып жүруге мүмкіндік береді.

Барлық қызметкерлер - қызметтік және ұялы байланыс - бірыңғай байланыс кеңістігінде. Әр қызметкер өзінің ішкі нөмірінен бірнеше цифрлық теру қашықтығында қол жетімді.

Қызметкерлердің FMC бар ұялы телефондар арасындағы жұмыс мәселелері бойынша барлық кіріс, шығыс және ішкі қоңыраулары компанияның АТС статистикасында жазылады.

Сервис ұялы телефоннан әріптестеріне ішкі нөмірді теру арқылы қоңырау шалуға мүмкіндік береді. Ішкі қысқа нөмірлерге қоңырау шалу тегін.