Дыбыстық робот-көмекші
Әсерлі нәтижелер

Табиғи диалогтар

Робот диалогты табиғи жүргізетіні соншалықты, 90% клиент тірі оператормен сөйлесіп тұрмын деп ойлайды екен

Қолмен атқарылатын жұмысты азайту

Қоңыраулардың 70%-ы автоматты түрде өңделеді

Жұмыс тиімділігін арттыру

Call-орталықтың өнімділігі 40%-ға артады

Максималды өңдеу

Енді жауапсыз қалған қоңыраулар болмайды – робот барлық дерлік кіріс қоңырауларды қабылдайды

Екі есе жылдам

Қоңырау ұзақтығы қысқарады, бұл қызмет көрсету жылдамдығы мен сапасын жақсартады

Шығындарды қысқарту

Компаниялар шығындарын азайтып, негізгі қызметкерлерді сақтап қалады
Мәселелерді шешетін робот

Тәулік бойы жұмыс істейді

Роботтың демалысы жоқ, ол шаршамайды, ұйықтамайды және қателеспейді

Клиенттерге кеңес береді

Робот белгіленген сценарийлер бойынша сөйлеседі және нақты жауаптар береді

Күту уақытын қысқартады

Клиент ақпаратты дереу алады – ұзақ кезектер мен күрделі дыбыстық мәзірлер жоқ

Контакт-орталықтың жұмысын жеңілдетеді

Операторлар клиенттермен диалогты үбей-ақ, бірнеше байланыс арналарымен бір уақытта жұмыс істей алады

Жұмысты автоматтандырады

Робот қайталауды қажет ететін жұмыстарды өз мойнына алып, операторларға маңызды сұраныстарды өңдеуге мүмкіндік береді

Түсінікті тілде сөйлейді

Ол бірнеше тілде және өңірлік диалектілерде жұмыс істей алады, кез келген сұраныстарға бейімделеді
Қоңыраулар мен сұраныстарды талдау құралдары
Талдауға арналған ыңғайлы интерфейс
Ай, тоқсан, жарты жыл немесе жыл бойынша есептер алу мүмкіндігі
Мәселелерді анықтау үшін жіберілген қоңыраулар туралы деректер
Қызмет көрсету сапасын арттыру үшін клиент сұраныстарын жинау және өңдеу
Көбірек білгіңіз келе ме?
Өтінім толтырыңыз, сонда сізге бағасы мен шешімдері көрсетілген жеке ұсыныс жіберіледі
Өтінім қалдыру
Жиі қойылатын сұрақтар

Робот бір уақытта қанша қоңырауды өңдей алады?

Робот бір серверде жұмыс істей отырып, бір уақытта 100 диалог жүргізе алады. Бұл тіпті жоғары жүктеме кезінде де тиімділікті қамтамасыз етеді

Бір сценарийде роботтың бірнеше функциясын біріктіруге бола ма?

Иә, робот бірнеше рөлді қатар атқара алады, мысалы, кеңесші, ақпарат беруші және коллектор ретінде жұмыс істей алады, бұл бизнестің қажеттіліктеріне байланысты

Робот стандартты автожауап беретін жүйелерден несімен ерекшеленеді?

Робот диалогты табиғи түрде жүргізеді, нақтылаушы сұрақтар қояды және клиент сұранысына қарай жауаптарын бейімдейді, ал стандартты автожауап бергіштер қатаң құрылымдалған жауаптармен шектеледі
Бұл қызметпен бірге мыналарды ұсынамыз

SIP-телелефония

IP-технологияларға негізделген кеңсе телефониясы

Бейнебақылау

Қауіпсіз онлайн бейнебақылау