Қазақтелеком клиенттерге қызмет көрсетудің заманауи және ыңғайлы форматына көшті

Ismet шолушысы
ismet-ке шолу
Новость
0 пікірлер
4547
0 пікірлер

 

Құрметті бизнес-клиенттер!

 

    Біз өз клиенттерімізге қызмет көрсетудің жаңа цифрлық форматына көшетінімізді қуанышпен хабарлаймыз. Енді сіз біздің компанияның қызметтерін үйден немесе офистен шықпай-ақ, Ismet.kz бизнес-платформасында бірнеше рет басу арқылы пайдалана аласыз.

    Біз сіздерді өз бөлімшелерімізде көргенімізге әрқашан қуаныштымыз, бірақ біз заманауи әлемде уақыт - ең құнды ресурс екенін түсінеміз, сондықтан біз сіздерге ыңғайлы болу үшін жаңа үрдістерді ұстануға және онлайн-сервистер   мен қызмет көрсетудің цифрлық өнімдерін дамытуға тырысудамыз.

    Коронавирус пандемиясына байланысты елде және әлемде күрделі эпидемиологиялық жағдайдың жалғасуына байланысты, сіздің денсаулығыңыз бен қауіпсіздігіңізге қамқорлық жасау  мақсатында сізге біздің компаниямен қарым -қатынас жасау үшін осы онлайн шешімді қолдануды ұсынамыз. Бұл қарапайым, ыңғайлы және әсіресе, шектеулі карантиндік шаралар кезеңінде аса өзекті.

    Қызметтің жаңа форматын қолдана отырып, сіз келесі артықшылықтарға ие боласыз:

1.  Ай сайынғы онлайн-форматта орындалған жұмыс актілері мен электронды шот-фактуралар.

2.  Шарттар мен кез-келген қосымша келісімдерді тез және ыңғайлы түрде жасай аласыз.

3.  Электронды форматта түскен барлық құжаттар «Қазақтелеком» АҚ электронды мұрағат алаңында сақталады.

4.  Енді біздің офистерге келудің қажеті жоқ, сіздің құжаттарыңыз сізге ыңғайлы кез-келген уақытта қолжетімді.

5.  Электронды құжаттардың заңдылығы «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» Қазақстан Республикасының Заңымен қамтамасыз етілген.

6.  Біз порталдың қолданылуын жақсарту мен жетілдіру үшін үнемі жұмыс жасаймыз.

   «Қазақтелеком» АҚ-ның барлық артықшылықтары мен қызметтерін онлайн режимінде пайдалану үшін, сізге ұйымның электрондық цифрлық қолтаңбасын қолдана отырып, ЭЦҚ-ға тіркелу, компанияны пайдаланушы ретінде тіркелсеңіз жеткілікті. Яғни, сіз Қоғам филиалдарына бармай-ақ, қызметтер көрсетуге шарттар жасасу, қайта ресімдеуге өтініш беру, қызметкерлердің әрекетіне/әрекетсіздігіне шағым, бұзылымды жоюға, қызметтерді көшіру, компания деректемелерін өзгерту, жасалған шарт бойынша қосымша қызметтерді қосуға өтініш беруге және т.б. болады.

   Сонымен қатар, біз сізге өзара әрекеттесуге арналған +7707 000 0160 нөмірі бойынша WhatsApp Business қосымша арнасы барлығы туралы хабарлаймыз, бұл мәселелерді жедел шешуге мүмкіндік береді.

  Сонымен қатар, толық ақпаратты Ismet.kz порталында «Қазақтелеком» парақшасындағы  «Құжаттар» бөлімінен төмендегі сілтеме бойынша ала аласыз

 

Өзіңізге және жақындарыңызға қамқорлық жасаңыз! Біз әрқашан байланыстамыз!  

Осы жаңалықпен бөлісіңіз:
Пікірлер
Авторланыңыз, Пікір қалдыру үшін