Бизнесті қолдаудың арнайы бағдарламасы

Көп байланыс ресурстарын
қажет ететін «қашықтағы адамдар»
керегін осы жерден табады

Ірі корпоративтік бизнеске

Қазақстанда енгізілген ТЖ және карантин шаралары кезеңінде «Қазақтелеком» АҚ ірі корпоративтік бизнеске қашықтан жұмыс істеу
форматындағы қолайлы қызметтерді ұсынады. Біздің техникалық шешімдеріміз үй жағдайында кеңселік байланыстың толық
функционалын пайдалануға және барлық деңгейдегі қызметкерлердің саны мен орналасқан жеріне қарамастан ыңғайлы, қауіпсіз және
үйреншікті өзара байланыс жасауға мүмкіндік береді.

Мұнда сізге керектің бәрі бар: конференц- қоңыраулар, бейне конференциялар, ішкі нөмірлер, деректерді орталықтандырылған басқару және тағы басқа
Үздігін қолданыңыз!

Виртуалды
call center

Деректерді ұсына отырып одан әрі өңдеу үшін (қоңырауларды қабылдау бойынша статистикадан, оларды өңдеу сапасын, қызметтерді немесе тауарларды телефон — телемаркетинг арқылы сатуға дейін), берілген сценарий бойынша көптеген кіріс және шығыс қоңырауларын қабылдау және өңдеу. Қызмет:

  • абонент орналасқан елді мекеннің қалалық нөмірін;
  • пайдаланушылар мен әкімшінің web-интерфейсін;
  • клиенттермен сөйлесу жазбаларын сақтауға арналған дискілік кеңістікті (сөйлесуді жазу туралы абонентті хабардар еткен жағдайда);
  • нөмірді 8 800-ге қосу мүмкіндігін;
  • жазбалар мұрағатын;
  • талдамалық есептілікті алуды;
  • бағдарламалық телефонды қамтиды.

* Қызметті «Қазақтелеком» АҚ-ның Интернет желісіне қосылған абоненттері қолдана алады.

Қосымша ақпарат алу
үшін мына нысанды
толтырыңыз

iD Phone базасында қашықтан
жұмыс істеуге арналған сервис

  • Әмбебап дыбыстық пошта (Voice Messaging User)
  • Хатшы консолы (Receptionist)
  • Сервистерді MS Outlook және MS Explorer-мен тұтастыру мүмкіндігі (Assistant-Enterprise)
  • Қоңырауларды өңдеу орталығы (Call Center Standard)
  • Сериялық топ құру (Hunt Group)
  • Көп нүктелі аудиоконференция (Meet Me Conferencing)
  • Автомат хатшы (Auto Attendant)

* Қызметті қосу «Қазақтелеком» АҚ-ның қазіргі және жаңа iD Phone абоненттері үшін қолжетімді.

Қосымша ақпарат алу
үшін мына нысанды
толтырыңыз

FMC (Fixed Mobile
Convergence)

Қызмет қызметкердің ұялы телефондарын пайдалана отырып, корпоративтік нөмірлердің бірыңғай желісін құруға мүмкіндік береді. Қызметкерлердің қалалық және қысқа корпоративтік нөмірлеріне қоғырау соғылса, қоңырау олардың ұялы телефондарына автоматты түрде түседі. Қызметкерлерді әрқашан кеңсе нөмерлерінен табуға болады. Бұл ретте қызмет нақты станция функционалы бар виртуалды АТС-ті, қоңырауларды аудару мүмкіндігін, конференц-коллдарды ұйымдастыруды және кеңселік телефоныңызда пайдалануға үйренген барлық нәрселерді қамтиды.

* ID Phone қызметін пайдаланушылар үшін FMC қызметіне ауысудың арнайы бағдарламасы

Қосымша ақпарат алу
үшін мына нысанды
толтырыңыз

Виртуалды
дата-орталық

Виртуалды машиналарды өз бетінше өрістету және олардың арасында ресурстарды үлестіру мүмкіндігімен виртуалды есептеу қуаттарын (CPU, RAM, HDD) жалға алу.
Бұлтты дата-орталықты жалға алу - бұл компанияның ІТ шығындарын айтарлықтай оңтайландыру:

  • Қымбат «темір» сатып алу және оған техникалық қызмет көрсету қажет емес.
  • Жабдықтарды амортизациялау мен жаңартуға арналған шығыстар баптары жойылады.
  • Ат бөлімі бизнес-міндеттерді шешуге қайта бағдарлануы мүмкін.
  • Бұлт кеңістігіне тіпті көп трафикті, сыйымды ресурсты жобаларды да шығаруға болады.

* Қызметті IP VPN қызметтері бар "Қазақтелеком" АҚ клиенттері қоса алады.

** Бейне суреттің сапасы мен өлшемі бейнеконференция қатысушысының Интернет немесе IP VPN қатынау арнасының параметрлеріне және пайдаланатын құрылғыларға байланысты болады.

Қосымша ақпарат алу
үшін мына нысанды
толтырыңыз

Бейне
конференцбайланыс

Арнайы бағдарламалық жасақтаманы орнатуды және пайдалануды талап етпейтін стандартты бейнеконференцбайланыстың инновациялық нұсқасы. Бұл онлайн-сервис әріптестермен және әріптестермен жедел кеңестер өткізу және түрлі мәселелерді бірлесіп талқылау үшін өте қолайлы. Mind бейнеконференциясына кез келген қызметкер, оның орналасқан жеріне қарамастан қатыса алады. Сонымен қатар, Mind көмегімен дауыс беруді ұйымдастыруға болады, кейіннен есептерді қалыптастыра отырып, экранға шығарылатын дайындалған құжаттар мен таныстырылылымдарды бірлесіп зерделеуге болады.

* Қызметті оптикалық кәбіл арқылы Интернет желісіне қатынайтын "Қазақтелеком" АҚ абоненттері қоса алады.

Қосымша ақпарат алу
үшін мына нысанды
толтырыңыз

Деректерді сақтау
жүйесі

"Қазақтелеком" АҚ сенімді серверлерінде авторизацияланған қызметкерлер үшін деректер алмасу және қолжетімділікті ұйымдастыру мүмкіндігімен қорғалған және оқшауланған жүйеде корпоративтік деректерді резервтеу және сақтау.

* Қызметті IP VPN қызметі бар «Қазақтелеком» АҚ клиенттері қоса алады.

** Оптикалық байланыс желісі арқылы қосылған клиенттер үшін «Қазақтелеком» АҚ Деректерді өңдеу орталығына дейін байланыс арналары арқылы тиімді пакеттер ұсынылады.

Қосымша ақпарат алу
үшін мына нысанды
толтырыңыз